Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły 58,5 mln zł i były niższe o 1,7% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 54,6 mln zł i były wyższe o 13,7% r/r.

Reklama

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w sierpniu br. przez grupę wyniosła 50,2% i była niższa o ok. 2,9 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia 2022 roku wyniosła 52 tys. m2 i spadła o 0,7%.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.

(ISBnews)