"Nie jest zaskoczeniem, że każdy marketplace, który zamierza osiągnąć sukces, chce oferować dostawy InPost - bo są szybkie, wygodne i motywują klientów do zakupów oraz oferują unikalną jakość. Nasze urządzenia Paczkomat według badań są preferowaną formą dostaw i są oceniane jako najbardziej ekologiczne. Kupujący online lubią i preferują nasze usługi, dlatego sprzedający i sklepy online chętnie je oferują. Dzięki temu zyskują wyższe obroty, mają też mniej porzuconych koszyków. Jestem pewien, że nasza współpraca z wszystko.pl będzie entuzjastycznie przyjęta przez użytkowników tej platformy zakupowej. Specjalne akcje promocyjne czy marketingowe dla sprzedawców, a także korzyści dla konsumentów wzmocnią sprzedaż i zyski polskich przedsiębiorców" - powiedział prezes i założyciel InPostu Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

"Współdziałanie wszystko.pl z InPost było naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 urządzeniami Paczkomat w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z ich usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplace, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów. Z założenia nasza współpraca ma mieć charakter długofalowy, oferując jak najlepsze warunki dla sprzedających i klientów. Wierzę, że nasza wspólna praca przełoży się na wzrastającą satysfakcję użytkowników korzystających z wszystko.pl" - dodał prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu Zbigniew Rymarczyk.

Sprzedający, w ramach programu wszystko+ będą mogli zintegrować w serwisie dedykowany pakiet usług, a co za tym idzie - zyskać preferowane warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów. Korzyści odczują też konsumenci, którzy zapłacą mniej za wysyłkę, podkreślono w materiale.

Wszystko.pl to marketplace na rynku e-commerce w Polsce, od ponad dwóch lat budowany i rozwijany przez spółkę Comarch - jednego z liderów branży IT i nowych technologii w Polsce. Platforma wystartowała pod koniec czerwca tego roku, oferując konsumentom zakupy w wielu kategoriach, m.in. moda, elektronika, motoryzacja, zdrowie i uroda.

InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.

(ISBnews)