"Spółka osiągnęła w obu kanałach detalicznych przychody na poziomie 40 220 tys. zł, czyli o 2,8% wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 39 112 tys. zł). Wzrost sprzedaży w kanałach detalicznych wynika głównie ze wzrostu sprzedaży w kanale internetowym, w II kwartale roku obrotowego 2023/2024 sprzedaż wyniosła 7 511 tys. zł co oznacza wzrost na poziomie 61,1% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (było: 4 663 tys. zł). Spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w okresie od 1 lipca 2023 r. do 30 września 2023 r. w wysokości 52 279 tys. zł, czyli o 12,8% niższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 59 924 tys. zł)" - czytamy w komunikacie.

Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

(ISBnews)