"Zarząd spółki informuje, że w dniu 26 października 2023 r., po zakończeniu procesu budowania księgi popytu na akcje serii L, emitowanych przez spółkę w drodze subskrypcji prywatnej w ramach oferty publicznej, ustalił, że:

1) cena emisyjna akcji serii L wynosi 29 złotych za jedną akcję serii L;

2) spółka złoży inwestorom oferty objęcia akcji serii L obejmujące łącznie 1 000 000 akcji serii L" - czytamy w komunikacie.

Pozyskane środki spółka zamierza przeznaczyć na rozwój marki PRM, w tym na powiększenie oferty produktowej, otwarcie i rozwój działalności na nowych rynkach, a także wydatki marketingowe związane z pozyskaniem nowych klientów oraz rebrandingiem, podano także.

Reklama

"Jesteśmy zadowoleni z zainteresowania inwestorów naszą emisją akcji. Złożone deklaracje potwierdzają duże zainteresowanie ofertą, a także zrozumienie inwestycji w dynamiczny rozwój marki PRM, który ma na celu zapewnienie długoterminowego wzrostu i budowy wartości spółki" - powiedział prezes Answear.com Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.

Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

(ISBnews)