Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

O czym najchętniej pisaliśmy na Facebooku w 2013 r.?

11 grudnia 2013, 05:30
10. „What does the fox say” Piosenka norweskiego duetu komików Ylvis została stworzona jako teledysk promujący nowy sezon ich programu telewizyjnego. Komicy nagrali piosenkę, która miała być „antyhitem”, ale ku ich zaskoczeniu zyskała ogromną popularność w internecie. Trzy miesiące po umieszczeniu teledysku w serwisie YouTube miała na całym świecie 271 mln odsłon. Zdj. Pssmidi Pål S. Schaathun / TVNorge pressefoto (Own work) [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or CC-BY-SA-3.0-2.5-2.0-1.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)]
10. „What does the fox say” Piosenka norweskiego duetu komików Ylvis została stworzona jako teledysk promujący nowy sezon ich programu telewizyjnego. Komicy nagrali piosenkę, która miała być „antyhitem”, ale ku ich zaskoczeniu zyskała ogromną popularność w internecie. Trzy miesiące po umieszczeniu teledysku w serwisie YouTube miała na całym świecie 271 mln odsłon. Zdj. Pssmidi Pål S. Schaathun / TVNorge pressefoto (Own work) [GFDL (http://www.gnu.org/copyleft/fdl.html) or CC-BY-SA-3.0-2.5-2.0-1.0 (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0)] / Wikimedia Commons
Facebook sporządził podsumowanie tematów najczęściej przewijających się w naszych postach. Oto co nas w tym roku najbardziej interesowało i czym dzieliliśmy się najchętniej.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej