Reklama

Reklama

Reklama

Wydajemy w nich miliardy dolarów. Oto największe sieci handlowe na świecie [GALERIA]

22 października 2014, 05:40
Target to amerykańska sieć handlowa założona w 1902 roku w Minneapolis, (stan Minnesota). Obecnie firma posiada ponad 200 marketów na terenie USA, Kanady i Australii. W 2013 roku Target Corporation znalazł się na 36 miejscu w rankingu Fortune 500. Z wewnętrznego raportu firmy wynika, że markety Target odwiedza ponad 110 mln klientów.
Target to amerykańska sieć handlowa założona w 1902 roku w Minneapolis, (stan Minnesota). Obecnie firma posiada ponad 200 marketów na terenie USA, Kanady i Australii. W 2013 roku Target Corporation znalazł się na 36 miejscu w rankingu Fortune 500. Z wewnętrznego raportu firmy wynika, że markety Target odwiedza ponad 110 mln klientów. / Bloomberg / David Paul Morris
Przychody dziesięciu największych sieci sprzedaży detalicznej na świecie wyniosły w minionym roku obrotowym 1,3 biliona dolarów. Według raportu przygotowanego przez firmę Deloitte ich średnie obroty sięgnęły natomiast wartość 129,5 mld dolarów. Wśród największych rynkowych hegemonów znajdują się sieci ze Stanów Zjednoczonych, Francji, Wielkiej Brytanii i Niemiec.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama
Tematy: handel

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak