Reklama

Reklama

Reklama

Chcesz się wzbogacić? Musisz przełamać następujące finansowe nawyki

7 stycznia 2016, 06:31
Powszechnie sądzi się, że w trudnej sytuacji finansowej należy kupować najtańsze rzeczy. To wielki błąd. Bardzo często okazuje się bowiem, że stawianie na jakość a nie najniższą cenę jest z ekonomicznego punktu widzenia bardziej uzasadnione. Niskojakościowe produkty mają krótki termin żywotności, co na dwa sposoby obciąża kupujących: zmusza ich do częstych „tanich” zakupów obciążających portfele a poza tym zabiera dużą ilość czasu. Może więc w 2016 roku nie warto iść na ilość?
Powszechnie sądzi się, że w trudnej sytuacji finansowej należy kupować najtańsze rzeczy. To wielki błąd. Bardzo często okazuje się bowiem, że stawianie na jakość a nie najniższą cenę jest z ekonomicznego punktu widzenia bardziej uzasadnione. Niskojakościowe produkty mają krótki termin żywotności, co na dwa sposoby obciąża kupujących: zmusza ich do częstych „tanich” zakupów obciążających portfele a poza tym zabiera dużą ilość czasu. Może więc w 2016 roku nie warto iść na ilość? / Bloomberg
Świat jest pełen finansowych pułapek. Aby nasze finanse były w dobrej kondycji, powinniśmy przełamać następujące negatywne przyzwyczajenia. Ich listę sporządził portal businessinsider.com.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak