Oznacza to:

- wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2022" (zrealizowanej do dnia 31.05.2022 r.) o około 45,68% w porównaniu do tego samego okresu roku 2021 (tu: funkcjonowanie spółki w okresie stopniowego "odbudowywania" poziomów rezerwacji i istniejącego, choć zmniejszającego się w porównaniu do roku 2020, wpływu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 na działalność prowadzoną przez spółkę), tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2021", według stanu rezerwacji na dzień 31.05.2021 r., kiedy dla tego okresu 2021 roku zanotowano 150 015 osób,

Reklama

- spadek poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2022" (zrealizowanej do dnia 31.05.2022 r.) o około -3,9% w porównaniu do tego samego okresu roku 2019 (tu: rok 2019 był okresem rekordowych z punktu widzenia spółki wyników finansowych m.in. w zakresie poziomu przychodów ze sprzedaży i zysku netto, jak również rekordowy z punktu widzenia rozwoju i sytuacji ekonomicznej szeroko rozumianej branży touroperatorskiej), tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2019", według stanu rezerwacji na dzień 31.05.2019 r., kiedy dla tego okresu 2019 roku zanotowano 227.437 osób, podano.

"Zarząd spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia 2022 roku do października 2022 roku. Rolą informowania o przedsprzedaży oferty spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych" - podsumowano w komunikacie.

Rainbow Tours to operator turystyczny zajmujący się sprzedażą własnych imprez turystycznych, pośrednictwem w sprzedaży imprez turystycznych innych touroperatorów, biletów lotniczych, autokarowych, promowych. Spółka zadebiutowała na GPW w 2007 r.

(ISBnews)