Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 11,2% r: r do ok. 50,1 mln zł w lutym



Warszawa, 06.03.2018 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte w lutym 2018 r. wyniosły około 50,1 mln zł i były wyższe o około 11,2% r/r, podała spółka. W okresie styczeń-luty br. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła ok. 103,8 mln zł i była wyższa o ok. 16,7% r/r.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2018 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 25,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2017 roku o około 7%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 58,0 mln zł i była wyższa o około 14,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 21,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2018 roku o około 18,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 39,3 mln zł i była wyższa o około 19,1% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym 2018 roku przez grupę kapitałową wyniosła około 48,4% i była niższa od marży osiągniętej w lutym 2017 roku o około 1 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - luty 2018 wyniosła około 48,4% i była niższa o 0,7 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku, podano także.

Spółka podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec lutego 2018 roku wyniosła 33,1 tys. m2 i była wyższa o 8,9% r/r.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły ok. 685,9 mln zł w 2017 r.

(ISBnews)