Netia odebrała od Unified Factory skonfigurowany system contact center



Warszawa, 04.04.2019 (ISBnews) - Unified Factory w restrukturyzacji otrzymał z Netii protokół odbioru prac potwierdzający konfigurację systemu w środowisku informatycznym operatora telekomunikacyjnego, podała spółka.

"Wdrożenie dla Netii było realizowane praktycznie od września 2018 roku i mocno angażowało całą naszą organizację, tym bardziej cieszy, że teraz mogliśmy przekazać informację o pomyślnym zakończeniu prac, bo to oznacza, że klient jest zadowolony z finalnego efektu. Dzisiaj Netia na bazie UF Easy będzie rozwijać swoje usługi SaaS i Unified Factory będzie jej w tym pomagał, co dla mnie i całej firmy jest potwierdzeniem, że kilka lat temu przyjęliśmy właściwą strategię rozwoju oraz wypracowaliśmy produkty, które spełniają wymagania największych odbiorców tego typu rozwiązań" - powiedział członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i kontakty z kluczowymi klientami firmy Marcin Woźniak, cytowany w komunikacie.

"Zakończyliśmy bardzo ważne wdrożenie w Unified Factory, które umożliwi Netii SA sprzedaż produktu opartego o UF Easy swoim klientom. Dla firmy to pierwsza współpraca z tak dużym operatorem telekomunikacyjnym i pierwsze wdrożenie w modelu operatorskim pozwalające oferować licencje w ilościach hurtowych i wspierać operatora w dalszej odsprzedaży. UF Easy jako łatwy w instalacji i następnie prosty w obsłudze produkt łączący kilka kanałów komunikacji (głos, chat, email oraz facebook messenger) został wzbogacony dla Netii o kanał SMS i dzięki temu dobrze wpisuje się rozwiązanie posiadające pełny omnichannel nadające się do pracy w firmach mniejszych i średnich" - podała spółka.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)