W środę wielu z nich nie mogło również zapłacić za transakcję kartą płatniczą wydaną przez ten bank. Frustracja klientów rosła, gdyż na infolinii pracownicy banku nie byli w stanie odpowiedzieć, co jest powodem utrudnień oraz ile dokładnie czasu one potrwają.
– Było to związane z pojawieniem się błędu technicznego w naszym systemie. Utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej mogło odczuć jednak najwyżej 0,5 proc. naszych klientów. Nie odnotowaliśmy skarg na problemy z płatnością kartą – zapewnia Justyna Karpowicz z centrali BGŻ.
Bank deklaruje, że rozpatrzy wszystkie reklamacje od poszkodowanych z tego powodu klientów. Zapewnia również, że awaria techniczna została już usunięta i teraz system bankowości internetowej działa poprawnie.
Niestety, od jutra, jak już poinformował na swojej stronie BGŻ, klientów czekają kolejne utrudnienia. W banku rozpoczynają się bowiem modernizacje systemów informatycznych. Prace z tym związane potrwają do 30 czerwca. Od pierwszego już dnia, jak czytamy w komunikacie, klienci mogą mieć problem ze zmianą numeru PIN w bankomatach należących do BGŻ. Z kolei od 30 czerwca mogą wystąpić również utrudnienia podczas realizacji transakcji przy użyciu kart płatniczych.
Reklama