Przewidywana wartość umów (dot. wynagrodzenia za świadczone usługi wsparcia sprzedaży oraz udzielanych rabatów za zakupione produkty) w ciągu najbliższych 5 lat powinna przekroczyć 17,3 mln zł, natomiast ostateczna wartość zależna będzie od wolumenu zakupionego produktu. Umowa obowiązuje od 1 stycznia 2024 roku, podano.

"Zdecydowaliśmy się na kontynuację strategicznej współpracy z naszym wieloletnim partnerem, Grupą Żywiec. Dzięki takim posunięciom jesteśmy w stanie utrzymać stabilną pozycję na rynku i kontynuować sprzedaż wysokiej jakości asortymentu piwnego w lokalach naszej Grupy. Przewidywany dochód z tego tytułu w okresie najbliższych 5 lat wyniesie ponad 17,3 mln zł. Założenie to opieramy na dotychczasowych doświadzczeniach Grupy, tym bardziej, że większość naszej oferty dotyczy najdynamiczniej rozwijającego się segmentu bistro, charakteryzującego się bogatą dostępnością popularnych napojów wysoko- i niskoalkoholowych" - powiedział prezes Mex Polska Paweł Kowalewski, cytowany w komunikacie.

W ramach umowy Mex Polska zobowiązuje się, przez okres 5 najbliższych lat, do sprzedaży określonej ilości hektolitrów z portfolio wyrobów producenta w lokalach grupy oraz świadczenia dodatkowych usług związanych z ich sprzedażą, wskazano również.

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Podmiot dysponuje browarami w Żywcu, Warce, Leżajsku, Elblągu i Namysłowie.

Reklama

Grupa Mex Polska zarządza lokalami gastronomicznymi, rozwija marki: The Mexican, Prosty Temat, Pankejk, Pijalnia Wódki i Piwa, Chicas & Gorillas. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.

(ISBnews)