Vercom inwestuje w zakup 67,42% udziałów PushPushGo z opcją zakupu po 24 miesiącach kolejnych 16 udziałów, a po 48 miesiącach pozostałych 27 udziałów, osiągając tym samym 100% kapitału zakładowego, podała spółka w komunikacie.

"Dla nas jest to inwestycja w technologię web push, która powiększy nasze portfolio usług o nowy kanał oraz pozyskanie know-how i doświadczonych ekspertów specjalizujących się w tym obszarze. Dzięki temu nasza oferta platform CPaaS będzie jeszcze bardziej kompletna i dopasowana do potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo dostrzegamy mocne synergie sprzedażowe pozostałych kanałów (mobile push, e-mail, SMS, OTT) dla klientów PushPushGo oraz web push dla naszych klientów" - powiedział członek zarządu Vercomu Tomasz Pakulski.

Reklama

PushPushGo jest polskim liderem w obszarze komunikacji web push (powiadomienia w przeglądarkach internetowych) z mocną ekspozycją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracuje z ponad 150 klientami w Polsce i na całym świecie. Klientami spółki są przede wszystkim znane i rozpoznawalne podmioty o znacznej skali działalności.

"Aktualnie jesteśmy liderem w obszarze web push, a dzięki inwestycji Vercomu zyskamy kolejne kanały komunikacji, co naturalnie będzie generowało synergie sprzedażowe. Pozyskując tak doświadczonego partnera, będziemy w stanie rosnąc jeszcze szybciej i skalować nasz biznes na nowe rynki" - powiedział CEO PushPushGo Dawid Mędrek.

Vercom tworzy globalne platformy komunikacyjne w chmurze (Communication Platform-as-a-Service - CPaaS), które umożliwiają firmom docieranie do klientów poprzez scentralizowaną platformę - za pomocą wielu, komplementarnych kanałów komunikacji (sms, email, push, komunikatory OTT). Obecnie z usług Grupy Vercom korzystają takie podmioty, jak Allegro, OLX.pl, Answear.com, Rossmann, Żabka, mBank, IKEA. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r.

(ISBnews)