Zysk EBIT w 2021 r. wzrósł o 63% r/r do 21,2 mln zł, podano w komunikacie.

"W omawianym okresie spółka zanotowała wzrost rentowności wszystkich swoich kanałów. Spośród nich najlepszy wynik finansowy osiągnął segment Kanały marki Kino Polska, dzięki istotnie wyższym wpływom ze sprzedaży reklam. Do wyższego wyniku operacyjnego emitenta przyczyniły się również rezultaty segmentów Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz wyższa rentowność segmentu Sprzedaż praw licencyjnych" - czytamy w komunikacie.

Reklama

Na wzrost wyniku spółki miała także wpływ wyższa niż w roku ubiegłym dywidenda otrzymana od spółki zależnej - Filmbox International Ltd, podano także.

Ostateczne wyniki jednostkowe i skonsolidowane zostaną opublikowanej 24 marca 2022 r.

Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

(ISBnews)