"Odnotowujemy czasowe problemy z realizacją transakcji" - poinformowała PAP rzeczniczka prasowa Blika, Klaudia Rombalska. Dodała, że operator "intensywnie" pracuje nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. Zapowiedziała również, że wszelkich zmianach sytuacji Blik będzie informować na bieżąco.

Przywróciliśmy działanie systemu płatności mobilnych Blik - poinformowała rzeczniczka wieczorem. Zapewniła, że użytkownicy, których transakcja została zatwierdzona, a pieniądze zostały zablokowane na rachunku powinni otrzymać zwrot.

Zapewniła ponadto, że użytkownicy, których transakcja została zatwierdzona, a pieniądze zostały zablokowane na rachunku, powinni otrzymać zwrot. "Jeśli to nie nastąpi w ciągu 48 godzin, zalecamy im kontakt z bankiem, wydawcą aplikacji mobilnej, z której realizowana była płatność" - wskazała.

BLIK to powszechny standard płatności mobilnych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard.

Reklama