"Z wielką radością informujemy, ze zakończyliśmy ważny etap w drodze na główny rynek GPW w Warszawie. Liczymy, że decyzja dotycząca zmiany rynku notowań Render Cube nastąpi w najbliższym czasie. Obecność na głównym parkiecie jeszcze mocniej uwidoczni nas w branży i przyciągnie uwagę inwestorów. To dla nas jeden z kamieni milowych w rozwoju studia" - powiedział prezes Render Cube Damian Szymański, cytowany w komunikacie.

Render Cube zadebiutowało na NewConnect w grudniu 2021 roku. Głównym tytułem studia był wówczas "Medieval Dynasty", które w pełnej wersji zadebiutowało trzy miesiące wcześniej, a od ponad roku gra była dostępna w trybie wczesnego dostępu. Studio zapowiadało wówczas dalszy rozwój kluczowego projektu.

"Konsekwentnie rozwijamy nasze najważniejsze IP - 'Medieval Dynasty'. Gra trafiła na konsole nowej i poprzedniej generacji. Trwają pracę nad wersją gry dedykowaną wirtualnej rzeczywistości. Jednocześnie pracujemy nad trybem kooperacji, o co prosili nas gracze. To potencjalny katalizator dla dalszej sprzedaży tytułu. Naszym priorytetem wciąż pozostaje rozwój 'Medieval Dynasty', ale myślimy też o nowym tytule" - dodał Szymański.

Render Cube to łódzkie studio deweloperskie założone w 2012 r. W początkowym okresie działalności skupiało się na prowadzeniu prac outsourcingowych, zlecanych głównie przez innych producentów gier, co zaowocowało współpracami z m.in. CD Projekt, Techland czy Platige Image. W ostatnich latach spółka skupia się na produkcji własnych tytułów, wydawanych na platformach PC. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w maju 2022 r. Jej akcjonariusze zdecydowali 21 lutego br. o ubieganiu się o przejście na rynek główny GPW.

Reklama

(ISBnews)