"Spadek przychodów ze sprzedaży o 32% w ujęciu rocznym wynika z malejącej sprzedaży gry 'Green Hell' na kluczowych platformach. Jest to związane z naturalnym cyklem starzenia się produktu, którego premiera w wersji early access odbyła się w 2018 r. Wskazany spadek przychodów ze sprzedaży, rosnące koszty produkcji oraz zwiększenie zespołu spowodowały obniżenie rentowności zysku netto spółki do poziomu 49%" - czytamy w komunikacie.

W ubiegłym roku łączna sprzedaż brutto gry "Green Hell" na platformach PC/Steam, Sony PlayStation i Microsoft Xbox (wersje gry, do których spółka posiada prawa wydawnicze) wyniosła 1,09 mln kopii, z czego 248 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox, wskazano również.

Na podstawie wstępnych danych sprzedażowych dostępnych na dzień raportu szacunkowa sprzedaż brutto "Green Hell" na ww. platformy od początku 2024 r. wyniosła 145 tys. kopii, z czego 30 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox, podano także.

Stan krótkoterminowych aktywów finansowych wyniósł 79,1 mln zł na dzień 31 grudnia 2023 r. wobec 86 mln zł na dzień 31 grudnia 2022 r.

Reklama

Ostateczne dane finansowe zostaną przekazane 23 kwietnia 2024 r.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od 2018 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.

(ISBnews)