Reklama

Reklama

Reklama

Startupy: Jak ograniczyć koszty w nowej firmie. 10 prostych rad

24 czerwca 2013, 06:17
8. Zrezygnuj z usług firmy PR. Działania PR są bardzo ważne, ale niezwykle kosztowne. Postaraj się osobiście docierać do dziennikarzy i dbać o wizerunek swojej firmy.
8. Zrezygnuj z usług firmy PR. Działania PR są bardzo ważne, ale niezwykle kosztowne. Postaraj się osobiście docierać do dziennikarzy i dbać o wizerunek swojej firmy. / ShutterStock
Jeżeli każdy zarobiony przez twoją firmę grosz zamiast do twojej kieszeni trafia z powrotem do przedsiębiorstwa – ten artykuł jest dla Ciebie. Oto kilka prostych rad, jak ograniczyć koszty w nowej firmie.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak