Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Jak nie wpaść w pułapkę kreatywnego CV?

20 stycznia 2014, 04:35
Headhunterzy i pracodawcy są zalewani CV, które spływają codziennie w odpowiedzi na oferty pracy zamieszczane w Internecie. Najbardziej pożądany pracodawca na świecie – firma Google - ujawniła, że otrzymuje 75 tysięcy aplikacji tygodniowo. Nic dziwnego, że kandydaci prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie uwagi rekrutujących. CV na billboardzie, jako strona internetowa, a może stylowa infografika?
Headhunterzy i pracodawcy są zalewani CV, które spływają codziennie w odpowiedzi na oferty pracy zamieszczane w Internecie. Najbardziej pożądany pracodawca na świecie – firma Google - ujawniła, że otrzymuje 75 tysięcy aplikacji tygodniowo. Nic dziwnego, że kandydaci prześcigają się w sposobach na przyciągnięcie uwagi rekrutujących. CV na billboardzie, jako strona internetowa, a może stylowa infografika? / ShutterStock
CV wyróżniające się spośród setek innych wydaje się gwarancją zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną. Należy jednak postępować ostrożnie.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej