Reklama

Reklama

Reklama

Ubezpieczyciel o ciebie zadba. Oto nowe metody komunikacji z klientem

15 kwietnia 2014, 04:31
Jednym z przykładów takiego ułatwienia jest wprowadzenie wirtualnych asystentów. Znajdujące się na stronie www programy posługujące się awatarem i „mówiące” do klienta mają za zadanie prostym językiem odpowiadać na pytania internautów. Jest to wygodniejsze niż poszukiwanie informacji na stronie, wadą jest natomiast to, że nie na wszystkie pytania wirtualny asystent zna odpowiedzi. – Nasza „Magda” odpowiada już na kilkadziesiąt tysięcy pytań miesięcznie, zarówno dotyczących spraw związanych z obsługą sprzedażową, jak i posprzedażową – mówi Maciej Marszałek, dyrektor departamentu eBiznes w LINK4. – Wskaźnik prawidłowo udzielanych odpowiedzi przekroczył już 90 proc.
Jednym z przykładów takiego ułatwienia jest wprowadzenie wirtualnych asystentów. Znajdujące się na stronie www programy posługujące się awatarem i „mówiące” do klienta mają za zadanie prostym językiem odpowiadać na pytania internautów. Jest to wygodniejsze niż poszukiwanie informacji na stronie, wadą jest natomiast to, że nie na wszystkie pytania wirtualny asystent zna odpowiedzi. – Nasza „Magda” odpowiada już na kilkadziesiąt tysięcy pytań miesięcznie, zarówno dotyczących spraw związanych z obsługą sprzedażową, jak i posprzedażową – mówi Maciej Marszałek, dyrektor departamentu eBiznes w LINK4. – Wskaźnik prawidłowo udzielanych odpowiedzi przekroczył już 90 proc. / Inne
Ubezpieczyciele ułatwiają klientom zrozumienie ich oferty, starając się jak najbardziej uprościć przekaz.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak