Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Ile naprawdę warte są wielkie marki? Te "twarze" biznesu nie potrzebują retuszu

14 kwietnia 2015, 06:01
Kultowa marka z czerwonym logiem zmaga się z kryzysem. W zestawieniu Fortune spadła aż o 4 pozycje (w porównaniu do 2014 roku). Całkowity przychód Coca-Coli w 2014 roku wyniósł 46 mld dol., co oznacza 4 proc. spadek w porównaniu do 2012. Osłabienie znaczenia marki ma związek z nie najlepszą kondycją branży napojów gazowanych, których Amerykanie spożywają coraz mniej (a to ciągle największy rynek). Co znamienne – w badaniu odbioru marki najgorzej została oceniona jakość oferowanego produktu (dopiero 3. miejsce w branży).
Kultowa marka z czerwonym logiem zmaga się z kryzysem. W zestawieniu Fortune spadła aż o 4 pozycje (w porównaniu do 2014 roku). Całkowity przychód Coca-Coli w 2014 roku wyniósł 46 mld dol., co oznacza 4 proc. spadek w porównaniu do 2012. Osłabienie znaczenia marki ma związek z nie najlepszą kondycją branży napojów gazowanych, których Amerykanie spożywają coraz mniej (a to ciągle największy rynek). Co znamienne – w badaniu odbioru marki najgorzej została oceniona jakość oferowanego produktu (dopiero 3. miejsce w branży). / Bloomberg
Którzy przedstawiciele poszczególnych branż mają najlepszą opinię? Magazyn Fortune przyjrzał się temu, jak przez pracowników danych sektorów odbierane są wielkie marki. Oto najlepsi z najlepszych.

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej