Reklama

Reklama

Reklama

Ile naprawdę warte są wielkie marki? Te "twarze" biznesu nie potrzebują retuszu

14 kwietnia 2015, 06:01
Kultowa marka z czerwonym logiem zmaga się z kryzysem. W zestawieniu Fortune spadła aż o 4 pozycje (w porównaniu do 2014 roku). Całkowity przychód Coca-Coli w 2014 roku wyniósł 46 mld dol., co oznacza 4 proc. spadek w porównaniu do 2012. Osłabienie znaczenia marki ma związek z nie najlepszą kondycją branży napojów gazowanych, których Amerykanie spożywają coraz mniej (a to ciągle największy rynek). Co znamienne – w badaniu odbioru marki najgorzej została oceniona jakość oferowanego produktu (dopiero 3. miejsce w branży).
Kultowa marka z czerwonym logiem zmaga się z kryzysem. W zestawieniu Fortune spadła aż o 4 pozycje (w porównaniu do 2014 roku). Całkowity przychód Coca-Coli w 2014 roku wyniósł 46 mld dol., co oznacza 4 proc. spadek w porównaniu do 2012. Osłabienie znaczenia marki ma związek z nie najlepszą kondycją branży napojów gazowanych, których Amerykanie spożywają coraz mniej (a to ciągle największy rynek). Co znamienne – w badaniu odbioru marki najgorzej została oceniona jakość oferowanego produktu (dopiero 3. miejsce w branży). / Bloomberg
Którzy przedstawiciele poszczególnych branż mają najlepszą opinię? Magazyn Fortune przyjrzał się temu, jak przez pracowników danych sektorów odbierane są wielkie marki. Oto najlepsi z najlepszych.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak