Budowa Trasy Słowackiego. Zobacz, jak powstaje tunel pod Martwą Wisłą
Trwają prace wykończeniowe na opóźnionej gdańskiej inwestycji. Pierwotny termin zakończenia prac wyznaczony był na grudzień 2014 r. Jednak realny termin końca inwestycji, razem z odbiorami, to przełom 2015 i 2016 r.
Trwają prace wykończeniowe na opóźnionej gdańskiej inwestycji. Pierwotny termin zakończenia prac wyznaczony był na grudzień 2014 r. Jednak realny termin końca inwestycji, razem z odbiorami, to przełom 2015 i 2016 r.
1
Tunel pod Martwą Wisłą to fragment Trasy Słowackiego o łącznej długości ok. 10 kilometrów.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
2
Cała trasa podzielona jest na cztery etapy, które po ukończeniu mają usprawnić połączenie gdańskiego lotniska z portem.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
3
Za budowę tunelu odpowiada firma konsorcjum OHL.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
4
Za budowę tunelu z dwujezdniowym odcinkiem drogi o łącznej długości ok. 2,4 km, odpowiada konsorcjum OHL.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
5
Będzie składać się z dwóch rur, po jednej dla każdego kierunku ruchu
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
6
Tunel w swym najniższym miejscu znajdzie się prawie 35 metrów pod lustrem Martwej Wisły.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
7
Pierwsze samochody przejadą tunelem na przełomie 2015 i 2016 roku.
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP / Adam Warżawa
8
Przed rokiem zakończyło się drążenie drugiej, północnej nitki tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku. Prace nad odcinkiem o długości 1072,5 m trwały trzy miesiące. Zobacz relację z zakończenia drążenia tunelu pod Martwą Wisłą w Gdańsku
fot. (aw/zuz) PAP/Adam Warżawa
PAP/EPA / Adam Warżawa
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję