"Super Express" informuje w piątkowym wydaniu, że sejmowy kanał na YouTube obserwuje już 700 tys. internautów, choć kilka miesięcy temu było to nie do wyobrażenia. Przyczynił się do tego nowy marszałek, jeden z liderów Trzeciej Drogi - Szymon Hołownia, który potrafił wykorzystać wysoką frekwencję w listopadowych wyborach, a wpłynęła na nią postawa młodych Polaków.

"Ten były dziennikarz i prezenter telewizyjny zaskarbił sobie względy wielu z nich, np. hasłem +Sejmflix and chill+. Ale Polacy to nie tylko młodzież i nie tylko wyborcy rządzącej sejmowej koalicji. Jak my wszyscy oceniamy Hołownię w funkcji marszałka? Okazuje się, że aż 60 proc. badanych ocenia go dobrze" - pisze "Super Express".

Badanie pokazało, że 28 proc. pytanych źle ocenia Szymona Hołownię, a 12 proc. odpowiedziało, że nie wie.

Reklama

Sondaż wykonano w drugiej połowie grudnia na próbie 1033 dorosłych Polaków.