"Pocztowy traci siostrzane wsparcie" - zaznaczyła gazeta, przypominając, że Bank Pocztowy dopiero nabiera sił po tym, jak został zmuszony przeprowadzić program naprawczy.

Bank czeka na odpowiedź ze strony Poczta Polska Dystrybucja na aneks do umowy - zgodnie ze strategią zakłada ona wyłączność sprzedaży produktów BP przez PPD do 2026 roku - wyjaśnił dziennik.

Przypomniał, że sieć Poczty Polskiej licząca 4,8 tys. urzędów i fili pocztowych również w miejscowościach, w których żaden bank nie ma oddziału, to kluczowy dla Banku Pocztowego kanał zdobywania klientów. Pracownicy urzędów przekazują informacje o klientach zainteresowanych usługami banku. Bank ma własną sieć, ale składa się ona ze 169 punktów obsługi klienta w placówkach pocztowych - wyjaśnił wagę umowy na wyłączność z PPD Puls Biznesu.

Tymczasem PPD próbuje przeforsować pomysł włączenia do swojej oferty produktów innych banków - podał PB w środowym wydaniu.

Reklama

ago/ mark/