"Pomimo turbulencji, przez które przeszedł cały rynek reklamowy w 2Q'20, widzimy podstawy do oczekiwania wyraźnej stabilizacji przychodów z reklamy TV i sponsoringu w drugiej połowie bieżącego roku. Przychody te powinny stabilizować się w okolicy poziomów z okresu analogicznego w roku 2019. Tym samym w ujęciu pełnorocznym i w scenariuszu braku kolejnego lockdownu spadek wartości polskiego rynku reklamy TV i sponsoringu mógłby ograniczyć się do poziomu około -10 proc. r/r" - czytamy w podsumowaniu wyników dla analityków i inwestorów.

W II kw. 2020 r. wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring na całym rynku spadły o 35,4 proc. r/r, a w przypadku Grupy TV Polsat utrzymały dynamikę r/r zgodną z rynkiem. W efekcie udział grupy w rynku reklamy TV i sponsoringu wyniósł 27,4 proc. wobec 27 proc. w II kw. 2019 r., podano w podsumowaniu.

Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.

Polecamy: Trump zamieszany w pranie pieniędzy? Deutsche Bank ma przekazać dokumentację prezydenta

Reklama