"Przez ostatnie kilkanaście miesięcy Dział Sprzedaży wszystko.pl intensywnie pracował, żeby poinformować sprzedawców o benefitach, które czekają na nich na wszystko.pl. Rozmowy z przedsiębiorcami e-commerce, które prowadziliśmy codziennie, poskutkowały nie tylko dotarciem do dużej liczby firm, które zarejestrowały się w serwisie i zintegrowały sprzedaż, ale też atrakcyjnym wolumenem produktów z różnych kategorii" - powiedział wiceprezes Comarchu i prezes wszystko.pl Zbigniew Rymarczyk, cytowany w komunikacie.

Sprzedający, którzy dołączają do wszystko.pl, dostają od startu 0% prowizji od sprzedaży. Nie są też obciążani opłatami za prowadzenie konta czy wystawianie ofert. Mogą również liczyć na pomoc indywidualnego opiekuna kategorii (zwłaszcza przy integracji sprzedaży i ustawianiu najważniejszych parametrów na portalu), korzystać z atrakcyjnych pakietów marketingowych czy bezpłatnych metod promocji produktów (przez np. darmową ekspozycję loga na liście ofert).

Serwis przygotował też korzyści dla konsumentów. Przejrzysty wygląd stron i prosty proces zakupowy ma pozwolić klientom na wygodne robienie zakupów i łatwe wyszukiwanie produktów. Bezpieczeństwo transakcji ma zapewnić współpraca ze znanym operatorem płatności Przelewy24, a także fakt, że na platformie mogą sprzedawać tylko przedsiębiorcy z firmą zarejestrowaną w Polsce, wskazano także.

Reklama

"Pierwsza wersja platformy będzie z tygodnia na tydzień udoskonalana. W planach jest wdrażanie kolejnych funkcjonalności i udogodnień dla użytkowników. [...] W niedługim czasie platforma ma w planach udostępnić klientom dedykowaną aplikację mobilną do robienia zakupów" - zakończono.

Comarch specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz integracji zaawansowanych systemów informatycznych, narzędzi programistycznych, narzędzi i infrastruktur sieciowych. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; spółka wchodzi w skład indeksu mWIG40. W 2022 r. miała 1,86 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)