Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w marcu 41,1 mln zł i były wyższe o 5,2% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 54 mln zł i były wyższe o 7,9% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w marcu br. przez grupę wyniosła 55,4% i była wyższa o ok. 2,1 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec marca 2023 roku wyniosła 52,5 tys. m2 i była wyższa o 1,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w marcu 2023 r.

Reklama

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.

(ISBnews)