Zbliżający się koniec roku to czas podsumowań: rok 2010 z pewnością należał do tabletów.
Sukces iPada, który zadebiutował w kwietniu, całkowicie zaskoczył branżę. Teraz każda licząca się w branży firma ma swój odpowiednik tego urządzenia.
Do batalii z gadżetem Apple’a, który do końca roku może zostać sprzedany aż w 10 mln sztuk, Samsung wystawił GalaxyTab, a jeszcze w tym roku ma zadebiutować tablet wyprodukowany przez Kanadyjczyków z Research In Motion - producentów popularnej komórki BlackBerry.
Jest się o co bić: firma analityczna Forrester przewiduje, że do 2015 toku tylko w Stanach Zjednoczonych aż 75 mln osób kupi tablety.

>>> Czytaj też: Tabletowa ofensywa sieci komórkowych. iPad i Samsung Galaxy Tab będą tanieć

Reklama
oprac. pc
ikona lupy />
Prezentacja tabletu RIM PlayBook / Bloomberg
ikona lupy />
Klienci testują tablety iPad w sklepie Apple Store Ginza w Tokio / Bloomberg
ikona lupy />
iPad firmy Apple / Bloomberg
ikona lupy />
Tablet Samsung Galaxy Tab / Bloomberg