Telekomunikacja Polska planuje rebranding usługi dostępu do internetu "Neostrada" w II połowie roku. Do tego czasu jednak nie przedstawi szczegółów, poinformował agencję ISB rzecznik grupy TP Wojciech Jabczyński.

Wtorkowa "Rzeczpospolita" poinformowała, powołując się na anonimowe źródła w TP SA, że zarząd spółki zdecydował o likwidacji marki Neostrada. Miałoby to jednak nastąpić nie wcześniej niż za rok, zaś do tego momentu ciężar sprzedaży i promocji zostałby przesunięty na produkty pod marką "Orange".

"Rzeczpospolita" ocenia, że w ciągu ostatnich trzech lat TPSA wydała na promocję Neostrady ok. 100 mln zł.

Jabczyński poinformował też, że Orange wprowadza ofertę CDMA, która w tym roku niemal w 100 proc. pokryje Polskę dostępem do internetu o prędkości do 1Mb/s. "To nasza odpowiedź na walkę z wykluczeniem cyfrowym. W tej chwili w zasięgu CDMA jest ponad 60 proc. kraju" - powiedział Jabczyński.

TPSA miała po audycie 2188 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2008 roku wobec 2273 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama