Zwycięzców wyłoniono spośród 57 tys. partnerów koncernu Microsoft. Do ścisłego finału zakwalifikowano ponad 40, w tym 6 z Polski. Nagrody wręczono w lipcu w Nowym Orleanie.

- System Emigo to oprogramowanie wspierające sprzedaż. Automatyzuje działania biznesowe, w tym większość procesów realizowanych przez pracowników w terenie. Emigo umożliwia sprawne zarządzanie sprzedażą – w efekcie wpływa na jej zwiększenie i poprawę jakości usług przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Nagroda od Microsoft potwierdza efektywność naszego systemu, z którego na co dzień korzysta 5 tys. użytkowników ze 150 firm – mówi Janusz Pribulka, prezes Sagra Technology.

System Emigo obsługuje procesy biznesowe w kluczowych obszarach sprzedaży. Powstał z myślą o pracownikach - handlowcach, konsultantach, technikach czy inżynierach - którzy wykonują zadania poza siedzibą. Rozwiązanie integruje wewnętrzny system użytkownika z zewnętrznym komputerem naręcznym.

System tworzą trzy elementy:

Reklama

- mobilny Emigo to oprogramowanie komputera kieszonkowego, oferujące zestaw narzędzi do wykonywania i raportowania pracy;

- centrum Emigo to serwer programowy: zintegrowany zestaw aplikacji, baz danych, procedur – grupa narzędzi zaprojektowanych w celu poszerzenia używanych w firmach systemów sprzedaży i ERP o środowisko pracy poza firmą;

- portal Emigo to aplikacja internetowa przeznaczona dla kadry zarządzającej i pracowników operacyjnych.