Debiut ma zapewnić spółce realną wycenę wartości i zwiększyć wiarygodność wśród partnerów biznesowych – mówi „Rzeczpospolitej” Włodzimierz Krawczyk, prezes PSW Holding SA. Przed spółką realizacja programu inwestycyjnego. Firma chce skorzystać z doskonałej koniunktury na rynkach hurtowej sprzedaży węgla.

Spółka zamierza stworzyć do 2013 r. sieć detalicznej sprzedaży surowca. Zakłada, że dzięki temu zwiększy przychody o 80 – 140 mln zł. PSW zamierza działać jednak nie tylko w sektorze węglowym – stawia też na handel internetowy.

Projekt secondstreet.pl rozwija się coraz szybciej. Już po kilku miesiącach firma osiąga zysk netto z tej działalności. Do końca 2008 r. firma uruchomi w Internecie 15 popularnych ulic handlowych w Polsce. Na przełomie września i października ruszy Kraków (ul. Floriańska, Szewska i Grodzka), na przełomie października i listopada – Poznań (ul. Półwiejska), a do końca listopada – Trójmiasto (ul. Świętojańska).

Spółka zapowiada też uruchomienie projektów shoppingowych za granicą, na początku na Ukrainie.

Reklama

W związku z tym spółka nie wyklucza kolejnej emisji na początku 2009 r. Podtrzymuje też prognozy finansowe – przychody 40 mln zł przy zysku netto 2,7 mln zł w 2008 r.

POL