W ramach oferty prywatnej firma pozyskała ponad 1,1 mln zł. Akcje sprzedawane były po 22,04 zł za sztukę.

Całość pozyskanych środków spółka planuje przeznaczyć na finansowanie dalszego rozwoju portfolio usług w obszarze mediów interaktywnych i direct response. Jednym z priorytetów jest budowa i rozwój platformy do prowadzenia działań w ramach marketingu afiliacyjnego, która umożliwi spółce bezpośrednią współpracę z wydawcami w modelu wynagrodzenia za sukces.

Cele strategiczne spółki na lata 2011-2016 to także rozwój narzędzi analitycznych i optymalizacyjnych.

Codemedia dostarcza swoim klientom rozwiązania w ramach planowania i zakupu czasu oraz przestrzeni reklamowej w internecie, a także wsparcia działań związanych ze sprzedażą bezpośrednią. Spółka specjalizuje się wyłącznie w obszarze mediów interaktywnych i direct response.

Reklama

Codemedia wchodzi w skład grupy kapitałowej Grupa ADV, notowanej na NewConnect.