"Marka CD Projekt jest bardzo rozpoznawalna i cieszy się renomą w branży elektronicznej rozrywki w Polsce i na świecie. CD Projekt od 17 lat rozwija z sukcesem biznes pod własnym szyldem i uznaliśmy, że zmiana nazwy wpłynie pozytywnie na dalsze plany rozwojowe. Chcemy też w ten sposób podkreślić nowy wizerunek spółki związany ze zmianą profilu działalności" - powiedział prezes Optimusa Adam Kiciński dziennikarzom.

Kiciński dodał, że stosowne uchwały mają zostać zgłoszone pod obrady najbliższego walnego zgromadzenia. Jeśli zmiana zostanie przegłosowana, powinno do niej dojść w trzecim kwartale tego roku.

Optimus miał narastająco w I-IV kw. 2010 r. 3,37 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 2,33 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 50,60 mln zł wobec 1,27 mln zł.