„Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani, że ABC Data stała się wyłącznym dystrybutorem produktów konsumenckich Huawei w Polsce w sieciach sprzedaży detalicznej. Stałe wzbogacanie naszej oferty jest jednym z elementów strategii firmy.

>>> Czytaj też: Umowa o współpracy podpisana. Czy Polska stanie się przyczółkiem Chin w Europie?

Umowa ze światowym liderem w swojej branży umacnia naszą pozycję w dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych. Poszerzając portfolio tego typu produktów, rozwijamy ofertę skierowaną do tradycyjnych resellerów, sieci handlowych oraz sklepów internetowych" – powiedział członek zarządu ABC Data Wojciech Łastowiecki, cytowany w komunikacie. ABC Data miała 14,70 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2011 roku wobec 5,04 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 716,29 mln zł wobec 537,38 mln zł rok wcześniej. (ISB) mtd/tom