"Cieszy nas wynik emisji i zaufanie, jakim obdarzyło nas ponad 20 nowych inwestorów, którzy łącznie objęli 4,8 mln nowych akcji serii L. Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego udało nam się pozyskać ponad 2,4 mln zł na dalszy rozwój i umocnienie pozycji lidera rozwijającego się rynku płatności mobilnych w Polsce" - powiedział prezes Piotr Warsicki, cytowany w komunikacie.

Akcje firmy, wycenione na 0,51 zł za sztukę, objęło 23 inwestorów. Głównymi celami nowej emisji było m.in. pozyskanie środków na rozwój w ramach dotychczasowego modelu biznesowego, uczestnictwo w inicjatywie Płać komórką oraz budowa nowego interfejsu i realizacja działań marketingowych mających na celu popularyzację systemu płatności mPay.

mPay SA jest twórcą innowacyjnej usługi płatności mobilnych (m-płatności), pozwalającej na realizację i rozliczanie transakcji finansowych dokonywanych przy użyciu telefonu komórkowego.