"W sierpniu br. spółka przeprowadziła prywatną emisję akcji, z której pozyskała 1 mln zł. Środki te zostały przeznaczone na realizację strategii rozwoju, opierającej się m.in. na rozbudowie parku maszynowego" - czytamy w komunikacie. Funkcję autoryzowanego doradcy pełni WDM Autoryzowany Doradca.

"Pozyskany 1 mln zł zainwestujemy w zakup nowych maszyn, które umożliwią nam wprowadzenie nowych usług. Planujemy także stopniowo zwiększać liczbę zawieranych umów, w czym ma pomóc stworzenie profesjonalnego działu sprzedaży" - powiedział prezes spółki Tomasz Mol, cytowany w komunikacie.

Graphic planuje rozszerzyć swoją ofertę usług o produkcję nowoczesnych nośników reklamowych typu light box. Ponadto, planowane jest także wdrożenie innowacyjnych technologii z zakresu poligrafii, podano również.

W 2010 r. poprzednik prawny spółki Graphic (P.P.H.U. GRAPHIC Tomasz Mol) osiągnął 3,82 mln zł przychodów oraz 966 tys. zł zysku netto.

Reklama

Natomiast na koniec III kwartału 2011 r. Graphic zanotował 2,7 mln zł przychodów oraz 279 tys. zł zysku netto. W porównaniu do wyników wypracowanych w analogicznym okresie roku 2010 (ponad 2,46 mln zł przychodów i 175 tys. zł zysku netto), obroty firmy wzrosły o 10,85%, a wynik netto o 59,43%. Spółka nie publikowała prognoz finansowych. Graphic będzie 329. spółką notowaną na alternatywnym rynku akcji GPW, a jej debiut będzie 150-tym w 2011 roku.