Naszym wyróżnikiem jest niepowtarzalny model biznesowy, zapewniający szybszy rozwój, wyższą rentowność i atrakcyjność dla potencjalnych klientów. Dodatkowo, gwarantujemy stabilność finansową dzięki pozytywnym przepływom gotówkowym (płatność na zasadzie pre-paid), brakiem zadłużenia i doskonałej znajomości rynku e-commerce.
Nasza popularność systematycznie rośnie – sam Nokaut.pl notuje już blisko 300 tys. wizyt dziennie" – powiedział prezes Wojciech Czernecki, cytowany w komunikacie. Po upublicznieniu Grupa Nokaut będzie jedynym w Polsce operatorem internetowych porównywarek cen notowanym na GPW.
W ofercie publicznej spółka zaoferuje łącznie 2.599.500 akcji, w tym 1.700.000 akcji nowej emisji serii C oraz 899.500 akcji istniejących serii A. Spółka podała, że porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i współpracuje z blisko 3.700 e-sklepami.
Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych. Obecnie Nokaut.pl ma ponad 15% udziału w polskim rynku porównywarek cen, co zapewnia jej pozycję wicelidera (według Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2011).