Karolak awansował ze stanowiska Menadżera Sprzedaży, na którym zajmował się pozyskiwaniem klientów w strategicznych branżach: handel, turystyka, technologia i telekomunikacja oraz finanse. Był też odpowiedzialny za zdobywanie nowych klientów i rozwój sprzedaży.

Wcześniej przez ponad 4 lata pracował w Google Polska na stanowisku Senior Account Managera. Odpowiadał tam za rozwój branży handlowej oraz media i rozrywkę.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako Menadżer ds. Obsługi Klienta w McCann-Erickson.

Ukończył marketing na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz program Executive MBA w Szkole Biznesu Uniwersytetu Sztokholmskiego. Od ponad 15 lat związany jest z branżą interaktywną i reklamową.

Reklama

Duże zmiany w zespole

Polski oddział zanox konsekwentnie rozbudowuje swój zespół, doceniając przy tym obecnych pracowników. Teraz także, oprócz szefa polskiego oddziału zanox, awansowało kilka innych osób. "zanox nieustannie wzmacnia i inwestuje w swoich pracowników. Dobry zespół to klucz do sukcesu i dlatego cenimy, tych którzy już z nami pracują" - mówi Tomasz Karolak.

Zmiany stanowisk dotyczą Mateusza Lukianiuka, który awansował na stanowisko Team Lead Account Manager Advertisers, Joanny Małeckiej, która została właśnie Key Account Managerem, Natalii Koc – odpowiadającej teraz za sprzedaż w kanale agencyjnym (Sales Manager Agencies), Agnieszki Muchy - Junior Account Manager, Michała Pachnika – od teraz Sales Operations Manager. Do zespołu odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami dołączyła również Ewa Kalata (Account Manager Publisher), od 2010 roku związana z branżą marketingu afiliacyjnego. Wcześniej pracowała w system3.pl i OMG Poland.