Rekomendacja została wydana przy cenie 10,0 zł za akcję, a we wtorek po godzinie 10:30 kurs wynosił 10,91 zł po spadku o 0,37% od ostatniego zamknięcia.

"Ze względu na kurczący się rynek reklamy telewizyjnej przewidujemy spadek przychodów o 4,7% r/r w 2013 roku i spadek EBITDA (skorygowanej o udziały w Onet.pl i NC+) o 5,8% przy zachowanych marżach. Udział w stratach jednostek stowarzyszonych (głównie NC+) szacujemy na 29mln zł. W 2014 roku przewidujemy jednak już odbicie na rynku reklamowym, dlatego spodziewamy się 4,2% wzrostu przychodów i zwyżki EBITDA o 15% r/r do kwoty powyżej 500mln zł" - podali analitycy w raporcie.

Według prognoz DM PKO BP, strata netto spółki w 2013 r. wyniesie 118 mln zł, a w 2014 r. spółka odnotuje 100 mln zł zysku netto. Przychody ze sprzedaży wyniosą odpowiednio 1,51 mld zł i 1,57 mld zł.