"Answear.com oferujący ponad 200 marek jest pierwszym projektem o tak dużej skali na rynku polskim, który może z sukcesem wykorzystać wysoką dynamikę e-fashion. Jednocześnie spółka jest rozwijana przez doświadczonych przedsiębiorców" - powiedział partner MCI Sylwester Janik podczas spotkania z dziennikarzami.

Wearco sp. z o.o. (właściciel platformy Answear.com) została założona w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LPP.

Umowa wejdzie w życie najpóźniej 19 lipca 2013 r. Fundusz obejmie mniejszościowy pakiet udziałów w Wearco.

"Celem jest umocnienie pozycji rynkowej Answear.com w Polsce i wybranych krajach regionu środkowo-wschodniej Europy w segmencie multibrandowych sklepów online. Liczę, że z MCI osiągniemy ten cel szybciej, poszerzając ofertę produktową, zwiększając nakłady na promocję oraz wprowadzając własną markę" - powiedział prezes Wearco Krzysztof Bajołek.

Reklama

Answear.com to pierwsza multibrandowa platforma e-commerce w polskiej branży odzieżowej. Answear to połączenie sklepu internetowego i bogatej części lifestylowej, w obrębie której publikowane są sesje wizerunkowe i rekomendacje profesjonalnych stylistów. W 2011 r. otworzył swój pierwszy salon stacjonarny w kieleckiej galerii Echo.