Drugi największy spadek zanotowała "Gazeta Wyborcza" (Agora) - o 20,43 proc. do 191 057 egzemplarzy, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. "Rzeczpospolita" (Gremi Media) zanotowała spadek o 14,67 proc. do 66 232 egz.

"Niezmiennie najchętniej kupowanym dziennikiem w Polsce pozostaje tabloid 'Fakt' (Ringier Axel Springer Polska). W czerwcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tej gazety wyniosła 328.480 egz., co w porównaniu do czerwca 2012 roku oznacza spadek o 8,82 proc." - czytamy w materiale.

Drugie miejsce zajęła "GW", a trzecie - kolejny tabloid "Super Express" (spadek sprzedaży o 8,75 proc. r/r do 148 325 egz.).

Czwarte miejsce zajęła "Rz", która jeszcze kilka miesięcy temu notowała największe spadki na rynku.

Reklama

"Przypomnijmy, że 6 maja br. 'Rzeczpospolita' przeszła spore zmiany. Zmodyfikowana została jej zawartość i szata graficzna, a dziennik zaczął publikować bardziej użyteczne materiały dla przedsiębiorców" - czytamy w portalu.

Na piątym miejscu znalazł się "Dziennik Gazeta Prawna", którego sprzedaż ogółem wyniosła w czerwcu br. 49 027 egz. wobec 54,006 egz. rok wcześniej.

"Natomiast najmniejszy spadek odnotował ósmy w rankingu 'Puls Biznesu' (Bonnier Business Polska). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 11 642 egz., czyli o 6,99 proc. mniejszej niż rok wcześniej" - konkludują WirtualneMedia.pl.

>>> Czytaj też: "Washington Post" sprzedany za ćwierć miliarda dolarów