"Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Stabilna sytuacja ekonomiczna i dynamiczny wzrost wydatków na digital i media online stwarzają tu niespotykane możliwości prowadzenia nowoczesnej komunikacji, której celem jest 'Reinventing the Way Brands are Built'. Dentsu Aegis Network w Polsce zbudowało swoją pozycję w oparciu o doświadczony zespół zarządzający, szerokie portfolio i jakość usług. Przejęcie Socializer jeszcze bardziej zwiększy możliwości obsługi naszych Klientów i globalnej współpracy" - powiedział Morris, cytowany w komunikacie.

W efekcie grupa Socializer stanie się częścią Isobar w Polsce, jednej z wiodących agencji komunikacji reklamowej, specjalizującej się w usługach w obszarze: kreacji, strategii, technologii i zakupu mediów online. W wyniku transakcji Isobar w Polsce rozbudowuje kompetencje social media w zakresie komunikacji, reklamy i działań performance'owych.

"Po połączeniu będziemy stanowić zespół ponad 350 specjalistów zajmujących się komunikacją reklamową, stając się jedną z najbardziej doświadczonych i największych agencji typu 'full service' w regionie, z usługami social media w sercu naszej struktury organizacyjnej - dodał dyrektor zarządzający Isobar w Polsce Krzysztof Andrzejczak.

Założony w 2010 roku Socializer jest liderem w świadczeniu kompleksowych usług social media w Polsce - od projektowania strategii komunikacji w social media, po produkcję gier i aplikacji w środowisku Facebook oraz Nk.pl. Jako jeden z najszybciej rozwijających się polskich start-up'ów w marcu 2012 roku spółka Socializer zadebiutowała na NewConnect. Obecnie grupa Socializer, w której skład wchodzą agencje Socializer oraz Lubię to i marka Socialformance, zatrudnia łącznie ponad 130 osób w biurach w Warszawie i Białymstoku.

Reklama