Cenę docelową jednej akcji spółki wyznaczyli na poziomie 16,25 zł.

„Dzięki przeprowadzonej w 2013 r. kampanii reklamowej spółce udało się znacząco zwiększyć rozpoznawalność produktów na rynku oraz wzmocnić i tak już silną markę. Kończąc inwestycję w zwiększenie mocy produkcyjnych, kładąc większy nacisk na eksport, współpracę z sieciami oraz nowe kanały sprzedaży, Tarczyński ma szansę na dalsze zwiększanie przychodów. Afrykański pomór świń i embargo na wieprzowinę z UE, które spowodowało znaczące spadki cen wieprzowiny w Polsce, jest dla Tarczyńskiego ogromną okazją do zakupów taniego surowca i poprawy marży. Dodatkowo, ożywienie gospodarcze powinno sprzyjać sprzedaży produktów z wyższej półki, a takim zdecydowanie są flagowe produkty Tarczyńskiego czyli kabanosy” - piszą analitycy Noble Securities w najnowszej rekomendacji.