Prace techniczne nad portalem openonline.pl, które miały zakończyć się 10 listopada spowodowały, że klienci nie mają dostępu do danych o swoich rachunkach. Konta działają poprawnie, karty również, ale klienci nie mają możliwości sprawdzenia tego, co się dzieje z lokatami, jak również wycofania pieniędzy i wykonywania przelewów.

Aby przekonać się o skali problemu wystarczy odwiedzić oficjalny profil Open Finance w serwisie Facebook, na którym nie brakuje krytycznych komentarzy ze strony niezadowolonych klientów. Narzekają oni również na brak konkretnych informacji ze strony instytucji.

„Porażka na całej linii. Dodzwoniłem się dzisiaj do nich dwukrotnie, za każdym razem ta sama śpiewka. Nikt nie potrafił udzielić mi sprecyzowanej odpowiedzi na temat godziny naprawienia usterki. Co z tego, że mogę się zalogować na konto, jeśli w tym samym momencie pojawia się informacja o konieczności akceptacji zmian w regulaminie, a SMS konieczny do akceptacji zmian nie dociera na mój telefon” – pisze jeden z klientów Open Finance na facebookowym profilu firmy.

Problemy z serwisem internetowym Open Finance to efekt połączeniem systemów bankowości internetowych działających w ramach Getin Noble Banku. W ostatnich dniach kłopoty z dostępem do swoich kont bankowych mieli również m.in. klienci Getin Online.

Reklama

Open Finance, to należąca do Getin Holding firma doradztwa finansowego w Polsce powstała w 2004 r. oferująca klientom indywidualnym produkty wyselekcjonowane z kilkudziesięciu banków, funduszy inwestycyjnych i towarzystw ubezpieczeniowych.