Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan w listopadzie 2014 r. wyniosła 42,3 mln zł i była o 2,3% niższa w skali roku, poinformowała spółka. W ujęciu narastającym za 11 miesięcy 2014 r. sprzedaż grupy Redan wyniosła 439,5 mln zł i wzrosła o 6,8% r./r.

"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2014 r. wyniósł 23,5 mln zł, co oznacza poziom o 9,7% wyższy niż w listopadzie roku poprzedzającego. Sprzedaż po 11 miesiącach br. osiągnęła poziom 239,9 mln zł i wzrosła o 13,9% r/r" – czytamy w komunikacie.

"Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w listopadzie 2014r. wyniosła 18,8 mln zł i była niższa o 14,1% od osiągniętej w listopadzie 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wzrosła o 1,4% a na zagranicznym spadła o 44 %)" - napisano dalej.

Sprzedaż po 11 miesiącach br. wyniosła 199,6 mln zł, co oznacza spadek o 0,6% licząc rok do roku - w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 13% a na zagranicznym spadła o 30%, podano także.

Powierzchnia całej sieci grupy kapitałowej Redan na koniec listopada wyniosła 107,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 6,3% w skali roku.

Reklama

"Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 310 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,3 tys. m2, i była na poziomie 5,3% wyższym niż na koniec listopada 2013. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada 2014r. miały łączną powierzchnię 41,1 tys. m2, tj. były na poziomie 4,4% wyższym niż w listopadzie 2013" - czytamy także.

Sprzedaż zrealizowana poprzez sklepy internetowe osiągnęła w ub. miesiącu poziom 2,4 mln zł, i spadła o 7% w porównaniu do listopada 2013. W ujęciu narastającym za 11 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 27,1 mln zł i wzrosła o 7,5% r./r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.