W ramach oferty zarząd Wittchena przydzielił inwestorom 3,25 mln akcji, w tym 1,6 mln akcji nowej emisji oraz 1,65 mln akcji sprzedawanych przez dotychczasowych akcjonariuszy spółki.

Do inwestorów instytucjonalnych trafiły 3 mln akcji, a inwestorom indywidualnym przydzielono 250 tys. akcji.

Ostateczna cena akcji Wittchen była ustalona na 17 zł.

Łączna wartość brutto oferty publicznej akcji Wittchen wyniosła 55,25 mln zł, z czego 27,2 mln zł to wartość brutto nowej emisji akcji.

Reklama

Grupa Wittchen zajmuje się sprzedażą galanterii, butów i odzieży skórzanej. Obecna stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej spółki obejmuje 54 sklepy Wittchen oraz 11 sklepów VIP Collection. Spółka oferuje produkty także poprzez sklep internetowy, prowadzi sprzedaż do firm.

>>> Czytaj też: Cały świat został oszukany? Rynki finansowe mogą być w wielkim błędzie