- Nowe Centrum wspiera klienta mającego jakiekolwiek problemy i oferuje mu także nawiązanie umowy na dodatkowe usługi. Jest to największe w Polsce nasze biuro obsługi klientów indywidualnych - powiedział prezes spółki, Andrzej Rogowski.

Zatrudnieni w Call Center konsultanci prowadzą około 240 tys. rozmów miesięcznie. Informują m.in. o aktualnej ofercie, rozliczeniach i płatnościach, przyjmują zgłoszenia usterek, aktywują dodatkowe usługi. Jak podał prezes, prawie połowa konsultantów nowego centrum ma wyższe wykształcenie, a pozostali są studentami. Ich średnia wieku wynosi 27 lat.

Multimedia Polska jako pierwsza w kraju wprowadziła do swojej oferty cyfrową telewizję kablową (DTV) o wysokiej rozdzielczości (HD) z systemem komunikacji zwrotnej. Spółka zatrudnia prawie 2 tysiące pracowników i współpracowników.

Firmę utworzono w 1991 r. w Kaliszu. W 2005 r. firma została przekształcona w spółkę akcyjną, która rok później zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła rok temu ofertę interaktywnej cyfrowej telewizji kablowej (DTV).

Reklama

Multimedia są jednym z czterech największych operatorów kablowych w Polsce, kontrolują 58 proc. tego rynku. Sieć spółki obejmuje około 2000 miejscowości, a z jej usług korzysta około 700 tys. klientów indywidualnych i biznesowych. Największe przychody ze sprzedaży przynosi telewizja kablowa (49 proc.), usługi telefoniczne (25 proc.) i internet (24 proc.).