"Do sprzedaży podchodzimy w sposób racjonalny. Zaplanowaliśmy ją na trzy lata, zostały jeszcze dwa. Na pewno takie kamienie milowe, jak dzisiejsza prezentacja, są trampoliną dla sprzedaży. To niewątpliwie sprzyja podejmowaniu decyzji" - powiedział Szczepański w rozmowie z ISBnews po oficjalnej prezentacji 8. piętra budynku. 
"Na koniec tego roku wyznaczyliśmy cel 50% sprzedanych apartamentów. Czujemy się komfortowo z tym celem" - dodał. 
Ósme piętro Złotej 44 o powierzchni 1,8 tys. m2 wyposażone jest m.in. w 25-metrowy basen, salę kinową z multimedialnym symulatorem gry w golfa, strefę SPA, siłownię i 400-metrowy taras z jacuzzi. Wyłączny dostęp do tej przestrzeni będą mieli mieszkańcy budynku i ich goście. 
"Ten projekt zredefiniuje polski rynek nieruchomości super-premium i stanie się punktem odniesienia dla kolejnych przedsięwzięć w tym segmencie" - podkreślił wiceprezes. 
Szczepański przypomniał, że zakończenie prac budowlanych w wieżowcu przewidziane jest na grudzień br. Otworzy to drogę do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku w I poł. 2017 r. 
Poinformował także, że przypadku Złotej 44 nie przewiduje już transakcji podobnych do sprzedaży apartamentów dla funduszu Catella i że reszta apartamentów znajdzie nabywców indywidualnych. 
W lipcu br. Catella - fundusz specjalizujący się w inwestowaniu w nieruchomości - nabył 72 mieszkania w warszawskiej inwestycji Złota 44 w celu przeznaczenia ich na długoterminowy najem skierowany do m.in. szefów zagranicznych firm, kadry zarządzającej czy dyplomatów. 
Złota 44 jest luksusowym apartamentowcem, budowanym obecnie w ścisłym centrum Warszawy, którego wysokość wynosi 192 metry. 
Od sierpnia 2014 r. projekt wspólnie realizują BBI Development oraz Amstar - amerykańska spółka funkcjonująca na rynku nieruchomości w skali globalnej. 
BBI Development jest spółką deweloperską notowaną na GPW od 1997 r. 
Tomasz Chaberko 
(ISBnews)
Reklama
        
    Reklama
        
    Reklama
Reklama
        Reklama
Reklama
        