Harmonogram wydawniczy został zaplanowany w następujący sposób: Robonauts PC/Mac I kw. 2017. Robonauts PS4 II kw. 2017, Robonauts iOS/Android II/III kw. 2017, Geki Yaba Runner 3DS I kw. 2017, Geki Yaba Runner PS Vita I/II kw. 2017, Geki Yaba Runner PC/Mac I/II kw. 2017, Air Race Speed PS Vita IV kw. 2016, Air Race Speed iOS/Android 2017, Mad Carnage iOS/Android II kw. 2017, Monster Mixer iOS/Android III kw. 2017, Audio-Hero PC/Mac/PS4 III/IV kw. 2017, Shadow PC/Mac/PS4 IV kw. 2017, Koi PS Vita I/II kw. 2017, Mr. Pumkin Adventure PS Vita I/II kw. 2017, Mr. Pumkin Adventure PS4 II/III kw. 2017, Failrune PS Vita I/II kw. 2017, Polara PS Vita I/II kw. 2017, The Legend of Dark Witch PS Vita I/II kw. 2017, podano w materiale.

Spółka planuje także rozpoczęcie kolejnych produkcji, jak i pozyskanie kolejnych projektów do wydania na różnorodne platformy i rynki. Łącznie wydanych zostanie 10 projektów przy współpracy z Circle Entertainment Limited, podano.

"Emitent planuje także w roku 2017 stworzenie pierwszych produkcji na konsolę Nintendo Switch - Geki Yaba Runner i Audio Hero. Termin wprowadzenia tychże produkcji będzie zależny od daty uzyskania dostępu do platformy Nintendo Switch (oprogramowania i urządzeń do tworzenia gier) od firmy Nintendo" - czytamy w komunikacie.

Powyższe daty premier są datami orientacyjnymi, które mogą zmienić się z powodu czynników zewnętrznych, w szczególności związanych z procesem certyfikacji poszczególnych projektów. Plan wydawniczy będzie aktualizowany i publikowany raz na kwartał wraz z publikacją każdego raportu kwartalnego, podano także.

QubicGames S.A. jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad 20 gier wideo. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od września 2016 r.

(ISBnews)