Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Ile powinieneś zarabiać? Sprawdź dane dla swojej branży [RANKING WYNAGRODZEŃ 2017]

12 stycznia 2017, 06:45
Rynek rekrutacji w obszarze mediów i reklamy jest bardzo dynamiczny. Rosną potrzeby rekrutacyjne firm, dotyczące szeroko pojętych stanowisk online’owych. Nowych kandydatów poszukują agencje marketingowe, domy mediowe oraz platformy e-Commerce. Na rynku utrzymuje się trend rozwoju komórek analitycznych, wyspecjalizowanych w zaawansowanych analizach marketingowych. Coraz częściej pojawiają się rekrutacje doświadczonych analityków-ekonometryków, specjalizujących się w obszarze Marketing Mix Modeling. Od tych osób oczekuje się nie tylko doskonałego warsztatu technicznego, ale także rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych, umiejętności pracy z klientem, zarządzania projektami oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Rok 2017 będzie dobrym czasem dla specjalistów w obszarze sprzedaży międzynarodowej i budowania biznesu na rynkach zagranicznych. Będą poszukiwani przez wielu pracodawców z uwagi na ekspansje polskich firm lub polskich oddziałów dużych sieciowych organizacji na rynki zagraniczne. Dominujące kierunki to Europa Zachodnia oraz dalekie rynki azjatyckie. Mniej atrakcyjne stanie się natomiast budowanie polskich biznesów na rynku Europy Wschodniej. Na wynagrodzenie wyższe niż w ubiegłym roku mogą liczyć siły sprzedaży firm specjalizujących się w mediach online. Na interesujące oferty mogą liczyć również specjaliści w obszarze mediów i reklamy online. Ich wynagrodzenia już teraz utrzymują się w okolicy maksymalnego wynagrodzenia na konkretnych stanowiskach. Jednocześnie pracodawcy będą wymagać coraz więcej od pracowników zespołów digitalowych – umiejętności technicznych, analitycznych, a także znajomości języków programowania. Źródło: Hays
Rynek rekrutacji w obszarze mediów i reklamy jest bardzo dynamiczny. Rosną potrzeby rekrutacyjne firm, dotyczące szeroko pojętych stanowisk online’owych. Nowych kandydatów poszukują agencje marketingowe, domy mediowe oraz platformy e-Commerce. Na rynku utrzymuje się trend rozwoju komórek analitycznych, wyspecjalizowanych w zaawansowanych analizach marketingowych. Coraz częściej pojawiają się rekrutacje doświadczonych analityków-ekonometryków, specjalizujących się w obszarze Marketing Mix Modeling. Od tych osób oczekuje się nie tylko doskonałego warsztatu technicznego, ale także rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych, umiejętności pracy z klientem, zarządzania projektami oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Rok 2017 będzie dobrym czasem dla specjalistów w obszarze sprzedaży międzynarodowej i budowania biznesu na rynkach zagranicznych. Będą poszukiwani przez wielu pracodawców z uwagi na ekspansje polskich firm lub polskich oddziałów dużych sieciowych organizacji na rynki zagraniczne. Dominujące kierunki to Europa Zachodnia oraz dalekie rynki azjatyckie. Mniej atrakcyjne stanie się natomiast budowanie polskich biznesów na rynku Europy Wschodniej. Na wynagrodzenie wyższe niż w ubiegłym roku mogą liczyć siły sprzedaży firm specjalizujących się w mediach online. Na interesujące oferty mogą liczyć również specjaliści w obszarze mediów i reklamy online. Ich wynagrodzenia już teraz utrzymują się w okolicy maksymalnego wynagrodzenia na konkretnych stanowiskach. Jednocześnie pracodawcy będą wymagać coraz więcej od pracowników zespołów digitalowych – umiejętności technicznych, analitycznych, a także znajomości języków programowania. Źródło: Hays / Media
Coraz więcej organizacji doświadcza niedoboru odpowiednich kandydatów - wynika z badań Hays. W obliczu zbyt niskiej dostępności wykwalifikowanych kandydatów, pracodawcy coraz silniej rywalizują o pracowników, w tym także na gruncie płacowym.

Powiązane

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej